Tuesday, February 25, 2014

penambah baikan

PENAMBAH BAIKAN

TAMAN NEGARA GUNUNG GADING


KR_EDINBURGH berkata bahawa'Hanya mengomel sedikit  bahawa saya benar-benar memerlukan panduan untuk menunjukkan di mana Rafflesia berada'. menurut kami,kami akan menambahkan petanda untuk kegunaan para pelawat yang akan melawat Gunung Gading.

( By : http://www.tripadvisor.com.my KR_EDINBURGH )

* Menurut pelancong ini 'Sekarang tarikan yang kecil di sini adalah  banyak sampah!' Oleh itu,kami akan memantau lagi tempat yang bersampah dan juga menambah lagi tong sampah di setiap check point yang dilalui.
  
 ( By : http://jedrzejmajewski.wordpress.com/sarawak/gunung-gading )

* Pemilik blog ini berkata 'Batu-batu di sini sangat licin .. Saya bernasib baik kerana saya tidak tergelincir dan merosakkan peralatan saya'.Kami akan berusaha membuat jambatan untuk menyeberang supaya para pelancong tidak perlu menyeberang melalui batu-batu yang agak licin apabila hari hujan.
( By :  http://brandoneu.blogspot.com )

* MyLauRaz berkata bahawa 'Tiada elektrik di bilik mandi (berhampiran tapak perkhemahan)'.Oleh itu kami akan menyambunng elektrik ke bilik mandi,dan menambah kuantiti lampu di bilik mandi dan di tapak perkhemahan.

( By :  http://www.tripadvisor.com.my MyLauRaz )

* Borneoboz berkata bahawa 'Tiada pemandangan indah pada kemuncak itu TETAPI ada pemandangan botol plastik kosong dibuang oleh manusia yang tidak bertanggungjawab'.Kami akan menyediakan tong sampah dan menambah kuantiti tong sampah di setiap check point yang di lalui.Untuk memudahkan para pelancong membuang sampah.

(By :  http://www.tripadvisor.com.my Borneoboz )

1 comment: