Sunday, February 16, 2014





Biodata Group Pelangi Kasih






     Yuppiii!!?? Saya Jessica Angud Daniel sebagai ketua blog Pelangi Kasih.Saya lahir pada tahun 1994,my date of birth 28may,berasal dari Sipitang Sabah dan berbangsa Lundayeh/lunbawang.












Hallo!??! Saya Yong Hie Su,Penolong blog Pelangi Kasih.Saya lahir pada 10.10.94.Saya berasal dari Kuching Sarawak dan berbangsa cina+iban.









 

Yuhuu!!??? Saya Cheng Siong Jing ahli Bolg Pelangi Kasih.Saya berasal dari Sibu Sarawak,Saya lahir pada 10.01.93 berbangsa Cina+Iban.Dan saya seorang lelaki dalam group ini..hehe


 


Hye!??! Saya Priscilla Nurin ak Frederick ahli Blog Pelangi Kasih,saya lahir pada 18.05.94.Saya berasal dari Betong Sarawak.Saya berbangsa Iban.

 
  

Hallo?? Saya Win Anatassia Ak Rongen,saya lahir pada 07.12.1994.Saya berasal dari Serian Sarawak dan berbangsa Bidayuh+Iban.
 

No comments:

Post a Comment